اخبار عاجلة

دنيا سمير غانم تعلق على إصابة زوجها رامي رضوان بفيروس كورونا

كتبت_ مروة حسن

نشرت الفنانة دنيا سمير غانم صورة لها برفقة زوجها الإعلامي رامي رضوان بعد أن أعلن إصابته بـ ڤيروس كورونا المستجد، عبر حسابها الخاص على موقع تداول الصور والفيديوهات إنستجرام .
وعلقت دنيا على الصورة قائلة: ”بحبك أوي ..ربنا يحفظك ويخليك ليا وربنا يحفظنا جميعا“. 

وأعلن رامي رضوان مذيع مساء dmc ، عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، قائلًا: “الحمد لله تأكدت إصابتي ب فيروس كورونا ، كلها كام يوم ويبقى عندي أجسام مضادة وأمرع في الأرض بإذن الله”.

وكتب رامي رضوان في منشور له: “الحمد لله على كل حال الحمد لله حمدا كثيرا تأكدت إصابتي بكورونا وكلها كام يوم ويبقى عندي أجسام مضادة وأمررررررع في الأرض بإذن الله ، انا باكتب عشان لو اي حد قابلني الكام يوم اللي فاتوا ياخد باله (لا داعي للقلق. لو ظهر اي اعراض ساعتها اجراء الفحص هيكون ضروري”.

وتابع: “أنا ملتزم بالتباعد والكمامة..انما لجل الحق مش بنفس قدر الإلتزام والحسوكة وقت الموجة الأولى، وماعنديش أي فكرة جالي من مين وازاي ابن اللئيمه ده، بقول الكلام ده عشان كلكم تاخدوا بالكم، كله يلتزم أكتر من الأول..الأعداد بتزيد (الرسمي وغير الرسمي) والتحذير من شهري ديسمبر ويناير مش من فراغ، خلوا بالكم من نفسكم وممن حولكم ربنا يسلمكم جميعا من أي شر”.blankblank

شاهد أيضاً

blank

راشد الماجد يستعد لطرح ألبومه الجديد “استحالة” بتوقيع الموسيقار طلال

   خاص: القاهرة  يستعد الفنان راشد الماجد، لطرح ألبومه الغنائي الجديد “استحالة” يوم الجمعة ٢٦ …